Zmiana marki sklepów Tesco na Netto odbywa się w całej Polsce. Objęte jest nią 300 placówek. Związane jest to z przejęciem wywodzącej się z Wielkiej Brytanii sieci Tesco przez duńską Salling Group, właściciela sieci Netto. Jak donosi serwis Business Insider, transakcja była warta około 900 milionów złotych (181 milionów funtów brytyjskich). Dotychczasowi pracownicy sklepów mają być przeszkoleni w obsłudze placówek pod szyldem nowej marki.
Otwarcie nowego sklepu zaplanowano na 8 lipca.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?