Prezydent Miasta Rzeszowa Tadeusz Ferenc objął patronatem to przedsięwzięcie, a Urząd Miasta Rzeszowa, w ramach działań promocyjnych, zakupił 1000 kodów do gry, które zostaną rozdystrybuowane w podkarpackich placówkach. Gra skierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku 13-18 lat, a jej celem jest walka z problemem alkoholizmu wśród młodych ludzi.
- Naszym głównym celem jest dotarcie do Urzędów Gmin, które w ramach budżetu przeznaczonego na walkę z alkoholizmem i używkami w gminach, nabywać będą kody do gry i przekazywać je do wybranych szkół. Gra jest również dostępna w sklepach z aplikacjami mobilnymi Google Play i App Store, aby dzieci i rodzice mogli grę zakupić bezpośrednio dla siebie
- tłumaczy producent gry Michał Ręczkowicz
Akcja gry rozgrywa się w Rzeszowie. Nierzadko w tle pojawiają się charakterystyczne dla tego miasta miejsca np. Rzeszowska Studnia, Ratusz, ul. 3 Maja, co wpływa dodatkowo na promocję miasta Rzeszów.
- Weekendowe Przygody to gra, której akcja rozgrywa się podczas wieczornej imprezy. Gracz musi dokonywać wyborów, które wpływają na zakończenie historii. Gra ukazuje negatywne skutki nadużywania alkoholu i konsekwencje podejmowanych decyzji i stanowi przestrogę dla młodych, by w realnym świecie unikała tego typu zachowań
- czytamy w komunikacie prasowym.
ZOBACZ TEŻ: Jak ludzie w Rzeszowie poradzą sobie z koronawirusem? Pytaliśmy przechodniów
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?